کیبورد yamaha e273

امتیاز محصول
4/5

کیبورد yamaha e273

 

•آکبند و دارای 2 سال گارانتی

 

•کیبورد آموزشی با امکانات مناسب

 

•امکان خرید حضوری در تهران

 

•امکان ارسال به سراسر کشور

15,000,000 تومان

توضیحات

توضیحات

کیبورد yamaha e273

شرکت یاماها تاریخچه‌ای پرآوازه در ساخت و ارائه‌ی انواع آلات موسیقی و لوازم جانبی ساز دارد و وقتی از کیبورد سخن به میان می‌آید، باید در انتظار یک ساز متنوع و با کیفیت از این شرکت بود. کیبورد یاماها مدل PSR-E273یک کیبورد نیمه ‌حرفه‌ای است که می ‌توان صدای 400 ساز را با آن نواخت. بک ‌تراک‌های PSR-E273 بیش از 130 آکورد را برای استفاده در اختیار نوازنده قرار می‌دهند. این کیبورد با 61 کلاویه، دارای موتور صدای AWM Stereo Sampling و قابلیت پخش هم‌زمان 32 نت است. 384 نوع صدای ساز، 16 نوع درام کیت و 130 نوع استایل پیش ‌فرض در یاماها PSR-E273 قرار داده شده‌اند تا خیال نوازنده را از وجود امکانات بی‌شمار در آن آسوده کنند. در بخش پردازش صدا و افکت، قابلیت‌های مهمی مانند افکت‌ های Chorus ، Reverb، مستر اکولایزر و Ultra-Wide Stereo نوازنده را با امکاناتی عالی روبه ‌رو می‌کنند. فرمت ضبط آهنگ‌ها در یاماها PSR-E273 اوریجینال است. مترونوم، تمپو، تیونر و صفحه‌نمایش LCD از دیگر مشخصات این کیبورد پرآوازه هستند. با لاین ورودی AUX می‌توان ابزارهایی چون mp3 پلیر، گوشی موبایل، لپ‌تاپ و حتی دستگاه میکسر را به کیبورد متصل کرد و به صدای ساز از آن طریق گوش کرد. هدفون و اسپیکر نیز از دیگر دستگاه‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را به کیبورد متصل کرد. این کیبورد در مقایسه با Yamaha PSR-E263 امکانات گسترده‌تری ندارد و می‌توان گفت که قابلیت اتصال USB و پورت از امکانات اضافه‌شده به دستگاه است. این کیبورد حساسیت لمسی صفحه ‌نمایش ندارد و حافظه‌ی داخلی نیز در لیست امکانات آن مشاهده نمی‌شود. قابلیت ضبط فقط یک آهنگ از دیگر نقایص PSR-E273 است. اما وزن سبک و حمل آسان و همچنین استفاده از باتری به شما امکان می‌دهد تا این کیبورد مشکی ‌رنگ را همه ‌جا ، حتی خارج از خانه به همراه داشته باشید و اوقات خوش فراغتتان را با آن پر کنید. نوازندگان تازه‌ کار می‌توانند با استفاده از پیش‌ فرض‌های آموزشی با نوازندگی این کیبورد به ‌خوبی آشنا شوند.
کیبورد PSR- E273  یکی از کیبوردهای آموزشی یاماهاست که برای افراد مبتدی بسیار انگیزه بخش خواهد بود. این کیبورد سبک و قابل حمل با قابلیت استفاده از باطری و بدون نیاز به برق است . دارای5 اکتاو و  61 کلاویه سبک کیبوردی, مناسب برای نوآموزان است. PSR-E273 دارای 400 صدای ساز مختلف است که این امکان را فراهم ساخته تا طیف وسیعی ازسبک های موسیقی را در اختیار داشته باشید, همچنین این کیبورد دارای 130 استایل  و 112 آهنگ پیش فرض مختلف است. PSR-E273  مجهز به یک صفحه نمایش  نیز هست تا هم برای آموزش و هم برای تنظیمات از آن بهره مند شد , البته این صفحه نمایش تاچ نیست . این کیبورد دارای مترونوم , تنظیم تمپو و پولی فونی 32 است. از آنجاییکه این کیبورد آمورشی است علاوه بر آموزش 9 مرحله ای , امکان دو مود DUE MOOD  در آن نیز پیش بینی شده , در این حالت کلیدها به دو قسمت تقسیم میشود و همزمان دو نوازنده میتوانند به اجرای آهنگها بپردازند. این کیبورد دارای مترونوم , خروجی هدفون و پایه نوت نیز هست. همچنین آموزش های 3 مرحله ای نیز در این کیبورد پیش بینی شده تا بدون نیاز به استاد بتوان نواختن آن را یاد گرفت. شنیدن, زمانبندی و انتظار مراحل این شبک آموزش است. شما آهنگ را در کیبورد پخش کرده و به خوبی گوش میکنید , سپس نتها را در زمانبندی درست آن مینوازید , حتی اگر نتی را اشتباه بزنید نت صحیح نمایش داده شده در صفحه نمایش نواخته خواهد شد , در مرحله سوم شما باید نت صحیح را اجرا کنید و موسیقی تا زمان نواختن نت صحیح  در حال انتظار و دریافت پاسخ مناسب باقی خواهد ماند.سرعت پخش موسیقی با سرعت نواختن شما تنظیم می شود.
این کیبورد علاوه بر قابلیت انصال به هدفون و یا اسپیکر , قابلیت اتصال به دیوایس های هوشمند از جمله گوشی , تبلت و لپ تاپ را دارد و شما میتوانید برای پخش موزیک از اسپیکر های این کبورد استفاده کنید و همراه آن نیز بنوازید. حسی شبیه اینکه شما هم جزیی از باند موسیقی در حال پخش هستید, اما این کیبورد قابلیت ضبط آنچه که مینوازید را ندارد.
PSR-E273 دارای 2 اسپیکر 2.5 واتی با طول هر کدام 12 سانتی متر هستند . شبیه سازی صدای این کیبورد نیز با سیستم AMW STEREO  است که صدایی وسیع و شفاف را فراهم کرده است.این کیبورد علاوه بر5 نوع  chorus  , و 6 حالت EQ   دارای 9 طنین RVERB  مختلف نیز هست. همچنین کتاب های نوت نیز توسط خود یاماها برای استفاده از این کیبورد در وب سایت قابل دانلود است. این کیبورد مناسب نوآموزان و افرادی است که صرفا قصد نواختن کیبورد را دارند چرا که نمیتوان از آن به عنوان جایگزین پیانو استفاده کرد.

محصولات مشابه

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایت ما استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.