میدی کنترلر Novation Launchkey Mini MK3

امتیاز محصول
4/5

میدی کنترلر نویشن مدل Launchkey Mini MK3

  • سبک و قابل حمل
  • نرم‌افزارها و پلاگین‌های کاربردی
  • مدهای جدید Arpeggiator ،Mutate و Chord
  • مناسب برای تولید انواع سبک های موسیقی
  • دارای قفل امنیتی Kensington جهت پیشگیری از سرقت محصول
  • دارای گارانتی پسکو

8,640,000 تومان

توضیحات

توضیحات

میدی کنترلر نویشن مدل Launchkey Mini MK3

میدی کنترلر Novation Launchkey Mini MK3 بسیار کارآمد، سبک و قابل حمل است. علاوه بر این دارای ویژگی‌های کاربردی و مفیدی بسیار زیادی است و به راحتی می‌توانید آن را در کوله پشتی خود بگذارید و به هر جایی ببرید و همیشه آن را در دسترس خود داشته باشید. میدی کنترلر Novation Launchkey Mini MK3 دارای 25 کلاویه کوچک synth-action و 16 پد RGB حساس به ضربه است. با استفاده از پدهای رنگی می‌توانید سمپل‌ها و لوپ‌ها را اجرا کنید و درامز را تحت کنترل خود بگیرید. هدف از تولید میدی کنترلر Novation Launchkey Mini MK3 در حقیقت جهت کار با نرم‌افزار Ableton Live است، اما حتی اگر شما از سایر نرم‌افزارهای آهنگسازی دیگر استفاده کنید ، این کنترلر با نرم‌افزارتان سازگار خواهد بود. شما هر نوع سبک موسیقی که تولید کنید Launchkey به خوبی نیازهای کار شما را برآورده می‌سازد.

مدهای آکورد، Arpeggiator و Mutate

مدهای آکورد، کلاویه‌ها و پدهای Launchkey MK3 را به یک سطح کنترل تعاملی برای جستجو و پیدا کردن موسیقی تبدیل می‌کند، که هر نتی که می‌نوازید با توجه به میزان توانایی و مهارتی که در نواختن و کار با این مدل میدی کنترلر Novation دارید مرتبط است. Arpeggiator این امکان را به شما می‌دهد تا ایده‌های جدیدی برای کار نوازندگی خود پیدا کنید و ملودی‌های عالی و هیجان‌انگیزی را خلق و تولید کنید.

 

 

مدهای سفارشی Novation Launchkey Mini MK3

با وجود مدها یا همان حالت‌های سفارشی می‌توانید ارتباط بین کنترل کننده و نرم‌افزار را ساده کنید و اینگونه از حداکثر قابلیت‌های میدی کنترلر Novation Launchkey Mini MK3 بهره‌مند گردید. مدهای سفارشی این کنترلر با ابزار Novation Components مبتنی بر مرورگر قابل برنامه‌ریزی هستند، به شما این امکان را می‌دهند عملکرد Launchkey را به صورت سفارشی تعریف کنید و اینگونه می‌توانید با تسلط کامل وظایف کنترل، مسیریابی میدی و رنگ پد و سایر موارد را انجام دهید.

قابلیت اتصال میدی کنترلر  Launchkey Mini MK3به سایر تجهیزات موسیقی

شما می‌توانید سایر تجهیزات خارجی که دارای پورت میدی 1.8 اینچی TRS Type A هستند را به میدی کنترلر Mini MK3 متصل کنید. شما می‌توانید سینتی سایزرها و دستگاه‌های خود را به تجهیزاتی که دارید وصل کنید و همه چیز را از طریق Launchkey چه به صورت مستقل یا کامپیوتر تحت کنترل بگیرید. در حالی که مدل‌های قبلی Launchkey چنین خصوصیتی نداشتند.

میدی کنترلر Mini MK3 ویژه نرم افزار Ableton و هر نرم فزار DAW

بسیاری از نوازندگان از نرم‌افزار Ableton استفاده می‌کنند و روال کار را برای شما ساده می‌کند و به همین دلیل محبوبیت خوبی را کسب کرده است. دلیل آن این است که شرکت نویشن کنترل‌های Launchkey را طوری طراحی کرده است که خیلی سریع و به صورت یکپارچه با نرم‌افزار ادغام می‌شود و قابل استفاده هستند. اگر از برنامه میزبان اصلی دیگری استفاده می‌کنید، این میدی کنترلر فورا به آن map می‌دهد.

قابلیت های منحصربه فرد Mini MK3

تفاوتی نمی‌کند که شما یک فرد تازه کار هستید یا حرفه‌ای در هر صورت کیبورد میدی کنترلر Launchkey Mini به شما این قابلیت را می‌‍دهد تا نهایت استفاده را از آن ببرید، به طوری که در سفرهایی که می‌روید کار نوازندگی را با آن تجربه کنید. این میدی کنترلر همراه با نرم‌افزارهای قدرتمند از ابزارهای مجازی، پلاگین‌ها و بسته‌های نمونه عرضه می‌شود که شامل Ableton Live 10 Lite،Spitfire Audio LABS Expressive Strings ، XLN Audio Addictive Keys، Klevgrand R0Verb و DAW Cassette و AAS Session Bundle هستند. میدی کنترلر Novation Launchkey Mini MK3 هر چیزی که احتیاج دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید کار خود در تولید موسیقی به راحتی پیش ببرید.

خصوصیات و ویژگی های میدی کنترلر Novation Launchkey Mini MK3

  • دارای 25 کلاویه synth-action برای 2 اوکتاو است که در هر لحظه از کار در دسترس شما هستند
  • شامل 16 پد حساس به ضربه با نور پس زمینه با قابلیت تنظیم بر روی این میدی کنترلر قرار گرفته است
  • این میدی کنترلر می‎تواند نرم‌افزار Ableton Live را به طور کامل کنترل کند
  • دارای 8 دکمه چرخشی که با آنها می‌توانید تن صدا را به صورت شخصی سازی شده تنظیم کنید
  • شامل اسلایدرهای Pitch و mod است که با این دو می‌توانید به تن صدا خود شکل بدهید
  • مد Fixed chord آکوردهای شما را در طول کیبورد بالا و پایین می‌برد
  • خروجی میدی تغییرات برنامه را به سینتی سایزرهای سخت‌افزاری و سایر دستگاه‌ها ارسال می‌کند
  • شرکت نویشن با استفاده از قفل امنیتی Kensington از سرقت ایده و محصول خود جلوگیری کرده است

برای دیدن سایر میدی کنترلرها کلیک کنید

 

محصولات مشابه

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایت ما استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.